EVOLYRAN
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

EVOLYRAN


 
KezdőlapLegutóbbi képekRegisztrációBelépés

 

 Szintlépő feladatok - Első szint!

Go down 
SzerzőÜzenet
Mesélő
Játékmester
Mesélő


Hozzászólások száma : 816
Hírnév : 13

Beosztások, rangok
Nép: NJK
Beosztás: Mesélő
Rang:

Szintlépő feladatok - Első szint! Empty
TémanyitásTárgy: Szintlépő feladatok - Első szint!   Szintlépő feladatok - Első szint! EmptyPént. Jún. 26 2009, 20:25

ELSŐ SZINT FELADATAI:



A Varázslók és Boszorkányok 1. szintű feladatai:


1.feladat – A Varázskönyv megreparálása
Nem voltál gondos gazdája a varázskönyvednek,melyek az ősi varázslatok leírását tartalmazzák. Majd nem megsemmisült a hanyagságod miatt, de talán van még egy esélyed. Evolyranban él egy öreg könyvkötő mester, aki talán segíteni tud rajtad. Vidd el hozzá a varázskönyvedet és reparáltasd meg vele!

Feladat kijátszása:
Menj el Evolyranba és ott játszd ki, mintha a könyvkötővel találkoznál és ő segít neked megjavítani a varázskönyvedet.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Állóképesség = 1
Varázserő = 1

~ o ~

2.feladat – A patak partján
Alcarinqë kis kuckói között sétálsz éppen, amikor nem figyelsz és belecsúszol a Kristálycsengő-patakba. Persze semmi bajod nem lesz, mert a patak lassú és szelíd folyású, de sajnos amilyen ügyetlen vagy a varázsbotod lesüllyed a patak aljára. Nincs mese, a víz alá kell merülnöd és vissza kell szerezned a varázsbotodat.


Feladat kijátszása:
Szerezd vissza a patak aljáról a varázsbotodat. Merülj, varázsolj, merd ki a vizet, ahogy gondolod…
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Állóképesség = 1
Varázserő = 1


~ O ~ O ~ O ~

Az ember harcosok 1. szintű feladatai:


1.feladat – Út az ismeretlenbe
Őrszolgálatról térsz haza, amikor azt veszed észre, hogy az ismert útról letértél. Elbambultál, vagy csak ennyire fáradt vagy már lényegtelen. Meg kell találnod a helyes utat, hogy jelentkezhess a kapitányodnál.

Feladat kijátszása:
Keresd meg a helyes utat. Ha szerencsés vagy van nálad térkép. Ha nem akkor bolyongsz egy ideig.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Állóképesség = 1
Fizikai erő = 1


~ o ~

2.feladat – Az új fegyver
Bent jártál a városban és a fegyverkovácsnál olyan csodálatos fegyvert láttál, amibe rögtön beleszerettél. De kevés a pénzed, hogy megvedd. De a mondák szerint a város északi fala mellett egykor több helyen arany kincseket rejtettek el. Ha megtalálod már is a tiéd lehet az áhított fegyver.

Feladat kijátszása:
Menj és láésd meg a fegyvert, majd indulj és keresd meg a kincset, ásd ki és vásárold meg a fegyvert.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Állóképesség = 1
Fizikai erő = 2


~ O ~ O ~ O ~

A Mágus és Tünde harcosok 1. szintű feladatai:


1.feladat – Út az ismeretlenbe
Őrszolgálatról térsz haza, amikor azt veszed észre, hogy az ismert útról letértél. Elbambultál, vagy csak ennyire fáradt vagy már lényegtelen. Meg kell találnod a helyes utat, hogy jelentkezhess a kapitányodnál.

Feladat kijátszása:
Keresd meg a helyes utat. Ha szerencsés vagy van nálad térkép. Ha nem akkor bolyongsz egy ideig.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Állóképesség = 1
Varázserő = 1


~ o ~

2.feladat – Az új fegyver
Bent jártál a városban és a fegyverkovácsnál olyan csodálatos fegyvert láttál, amibe rögtön beleszerettél. De kevés a pénzed, hogy megvedd. De a mondák szerint a város északi fala mellett egykor több helyen arany kincseket rejtettek el. Ha megtalálod már is a tiéd lehet az áhított fegyver.

Feladat kijátszása:
Menj és nézd meg a fegyvert, majd indulj és keresd meg a kincset, amit aztán ássál ki, és vásárold meg belőle a fegyvert.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Állóképesség = 1
Fizikai erő = 1


~ O ~ O ~ O ~

Az Illuzionisták (myrték) 1. szintű feladatai:


1.feladat – Ház vagy nem ház?
A Királynők lugasa felé visznek lépteid, amikor egy új, eddig soha nem látott házikót pillantasz meg a Kastély mellett. Nem akarod elhinni, hogy valaki egy ilyen új épülettel elrontotta a gyönyörű lugas környezetét. Gyanítod, hogy egy Myrték társad lehet ludas a dologban. Így hát nincs más dolgod, mint megtörd az illúziót.

Feladat kijátszása:
Törd meg a másik illúziómágus általlétrehozott illúziót.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Állóképesség = 1
Varázserő = 1


~ o ~

2.feladat – Virágzó öröm
Ma reggel, amikor felébredtél olyan csuda jó kedved volt, hogy elhatároztad ma valami csodás dolgot alkotsz, ha mást nem a magad örömére. Elsétálsz hát a Ragyogó Tölgyebe, a Valdák földjére, hogy az aranyló fények még inkább emeljék majd illúziód fényét. Amikor odaérsz egy színpompás varázslatot végre, s gyönyörködsz benne.

Feladat kijátszása:
Menj az Aranyló Tölgyesbe és hajts végre egy illúziót, majd gyönyörködj benne és tüntesd is el.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Fizikai erő = 1
Varázserő = 1


~ O ~ O ~ O ~

A Bűbájosok (tündérek) 1. szintű feladatai:


1.feladat – A Köd-vár tornyain
Hatalmas jókedvedben tegnap arra vetemedtél,hogy fogadtál társaiddal, hogy fel mersz repülni a Köd-vár tornyának legtetejére. Félsz, de már nincs visszaút, ha azt akarod, hogy szavadnak később is higgyenek.

Feladat kijátszása:
Repülj fel a Köd-vár legmagasabb tornyára, s hozz onnét egy maroknyi mohát.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Állóképesség = 1
Varázserő = 1


~ o ~

2.feladat – A zokogó kislány
Vigasztalhatatlan zokogást hallasz az erdő fái közül, ami az Aranyló Tölgyesben teljesen szokatlan. Egy, az emberek népéből való kislányt találsz a fák között, aki eltévedt. Alig lehet több három évesnél, így nem tudja neked megmondani, hogy honnét is jött vagy kik a szülei. Először is megpróbálod bűbűjokkal felvidítani, majd hazaviszed népéhez.

Feladat kijátszása:
Vidíts fel a kislányt bűbájokkal és vidd vissza az emberekhez..
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Varázserő = 2


~ O ~ O ~ O ~

Az ember Gazdálkodók 1. szintű feladatai:


1.feladat – Sérült hajók
Hatalmas vihar tombolt a Belhan-tengeren, de a Keleti szegletbe már nem ért ide, hála csodásan békés fekvésének. De a viharos tengerről hajók roncsait sodorta ide a szél. Nem szabad megengedni, hogy bárkinek baja essen, így minden ember gazdálkodónak a parton a helye, hogy eltakarítsák a hajóroncsokat.

Feladat kijátszása:
Menj a Belhan-tenger Keleti szegletébe és takarítsd el a hajóroncsokat.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 2
Állóképesség = 1
Fizikai erő = 1


~ o ~

2.feladat – A járvány
Valami fura betegség támadott a gazdák növényeire és jószágaira. Meg kell tudnod, hogy mi az oka, s mielőtt el kell tüntetned, hogy a járvány elmúljon. Gyanítod, hogy valami fertelmes lény lehet az, ami a káoszt okozza…

Feladat kijátszása:
Keresd meg a fertőzött lényt és öld meg.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Állóképesség = 1
Fizikai erő = 1


~ O ~ O ~ O ~

A Vándorok 1. szintű feladatai:


1.feladat – Chattal falu fogadójában
Elvetődtél Evolyran kapujához, s mivel már régen töltötted fel készleteidet, így betérsz a fogadóba. Amint körülnézel látod, hogy egy idegennek,még pedig egy tündének akar egy rossz arcú ember eladni egy hamis térképet. Odalépsz az asztalukhoz és mint egy barátian szépen kijavítod a térkép hibás részeit.

Feladat kijátszása:
Javítsd ki a pergament és úgy add oda a tündének.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 2
Állóképesség = 1
Varázserő = 1


~ o ~

2.feladat – A Farkasok ereje
A Setét eredő legveszélyesebb helyén, a Farkas-lakta fenyvesben jársz, amikor rád esteledik. De szerencséd van, mert éppen egy barlang előtt sétáltál el nem sok idővel ezelőtt. Visszatérsz, de megrökönyödésedre három farkas is ezt a barlangot nézte ki éjszakai szállásul. El kell döntenek kié legyen a barlang…

Feladat kijátszása:
Győzd le a három farkast.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Állóképesség = 2
Fizikai erő = 1


~ O ~ O ~ O ~


A Sárkánylovasok 1. szintű feladatai:


1.feladat – Sárkánytoll:
A Fellegvár környékére ma igen szeles idő érkezett. Ott tartózkodásodat váratlan esemény szakítja félbe, melyen még magad is elcsodálkozol. Egy idős sárkánylovas, kinek Sárkánya már rég elpusztult, de egyetlen emlékét évszázadok óta őrzi maga mellett. Egy tollat, szeretett bestiája szárnyáról.
Egyben ritka, és becses kincs az idős Sárkánylovas számára. De szerencsétlenségére az asztalán tárolja, hogy mindig szemelőtt legyen. Azonban egy nagy fuvallatnak köszönhetően a toll egy szikla repedésében köt ki. Az idős Lovas megkér, hogy saját Sárkányod segítségével szerezd vissza a tollat.

Feladat kijátszása:
Beszélj a riadt Lovassal, majd Sárkányod kíséretében szedjétek ki a tollat a repedésből
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Állóképesség = 1
Fizikai erő = 1


~ o ~

2.feladat – A seb
A Nwalca-tőzegláp felé repülsz sárkányoddal. Mikor odaértek, különös meglepetésben részesültök. Ugyanis egy kiseb csapat orkkal találkotok. Megpróbáltok időben elmenekülni, de a sárkányodat eltalálják az ork íjászok. Sikeresen visszarepültök Elroanba, de sárkányodat muszáj meggyógyítanod. Ehhez egy különleges növényre lesz szükséged. De a gyógyítónak épp elfogyott a készletéből ez a növény, így magadnak kell elmenned érte a Temetőbe...

Feladat kijátszása:
Menj el a Temetőbe és hozz abból a növényből, majd főzd meg, itasd fel egy ronggyal, majd azzal borogasd a sebet. A sárkányod így meggyógyul.
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 1
Fizikai erő = 1
Varázserő= 1


~ O ~ O ~ O ~


A Dagorladi kémek 1. szintű feladatai:


1.feladat – A vizsga:
Most végezted el a kémkiképzést. Ezért a feljebbvalóid azt a parancsot adták, hogy tedd le a vizsgát! Így megbizonyosodnak, teljesen készen állsz-e a küldetések teljesítésére...

Feladat kijátszása:
Ki kell derítened, hány főből áll Dagorlad fekete sárkányainak "serege". Vigyázz, mert bárkit kérdezel, nem fog könnyen választ adni, hiszen tudnak a vizsgáról. (A fekete sárkányok száma a képzeletedtől függ, de lehetőleg ne legyen hihetetlen mennyiségű.)
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Állóképesség = 1
Varázserő = 2


~ o ~

2.feladat – Az emberek népe
Ez az első küldetésed, ezért nem bíznak rád nehéz munkát. Mivel Antonius nagyúr eltűnt az emberek trónjáról, a helytartó vezeti a népet, míg nem találnak egy örököst, aki méltó utódja lehet Antonius nagyúrnak.

Feladat kijátszása:
Tudd meg, ki a helytartó Fehértorony-várában! (A nevet a képzeletedre bízzuk.)
Feltétel: Minimum 5 hsz. írása.
Jutalom:
Tapasztalat = 2
Fizikai erő = 1


Minden elvégzett feladat után küldjetek privát üzenetet a Staff vagy Moderátor csoportok vmelyik tagjának!
Az üzenetben tüntessétek föl a kezdő hsz oldalszámát+kezdés időpontját, s a kijátszott feladat nevét.
Végül tüntessétek föl a hozzászólások db számát, s az utolsó hsz oldalszámát + időpontját.

Köszönjük!
Vissza az elejére Go down
 
Szintlépő feladatok - Első szint!
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Szintlépő feladatok - Második szint!
» Szintlépő feladatok - Negyedik szint!
» 12. Myrlya - A Hythamorys birtok

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
EVOLYRAN  :: FELHASZNÁLÓI SEGÉDLET! :: KISOKOS-
Ugrás: